| No | Program Yeterlilikleri |
|
1 |
İletişim bilimleri literatürünü bilir. |
|
2 |
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanını destekleyen diğer sosyal bilimlere yönelik temel bilgileri edinir ve ilişkilerini kurar. |
|
3 |
Halkla İlişkilere yönelik teorik ve uygulamalı bilgileri edinir ve mesleki yeterlilik kazanır. |
|
4 |
Reklamcılık alanında teorik ve uygulamalı bilgileri edinir ve mesleki yeterlilik kazanır. |
|
5 |
Sosyal bilimler ve sanat alanında entellektüel bilgi kapasitesine sahip olur, medya okur-yazarlığı konusunda yetkin hale gelir. |
|
6 |
Mesleki ve sosyal becerilerini geliştirir. Görsel algısını güçlendirir ve çözümleme yeteneği kazanır. |
|
7 |
Üstleneceği projeler ve uygulama faaliyetleriyle ekip çalışmasını öğrenir ve sosyal uyum yeteneğini kazanır. |
|
8 |
İlgili alanlarda araştırma, analiz ve raporlama üzerine bilgi ve deneyim kazanır. |
|
9 |
Staj imkanlarıyla sektörle işbirliği kurabilir ve kariyer hedeflerini belirler. |
|
10 |
İlgili alanlarda uluslararası literatürü ve örnekleri takip edecek düzeyde dil yeterliliğine sahip olur. |
|
11 |
Halkla ilişkiler ve Reklamcılık alanındaki bilgilerini bireysel ve/veya grup çalışmalarında kullanarak sosyal sorumluluk projelerine katkı sağlayabilir. |
|
12 |
İletişim etiği ve mesleki etik donanımıyla bireysel etik bilincini geliştirir. |
|
13 |
Mesleğe yönelik uygulama dersleri sayesinde sektördeki istihdam rekabetinde öncelik kazanır. |
|
14 |
Örgütsel davranış biçimlerini öğrenir, sosyal haklar konusunda literatürü takip eder. |
|
15 |
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında gerekli olan teknolojik yenilikleri takip eder ve kullanır. |
|
16 |
Starejik düşünmeyi, planlamayı ve uygulamayı öğrenir, evrensel düşünme yeteneğini kazanır. |
|
17 |
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanını da kapsayan iletişim ve medya sektörünün farklı dallarında da uzmanlaşacak bilgi donanımına sahip olur. |
|
18 |
Mesleki profesyonelliğini destekleyecek yaratıcı üretim, sunum ve ikna tekniklerini öğrenir. |
|
19 |
Toplumsal, kurumsal, bireysel çalışmalarda varlık gösterebilecek projeler üretebilir. |
|
20 |
İletişim hukukunu bilir ve alana ilişkin hukuksal çerçeveye hakim olur. |